10 Temmuz 2018 Salı

FİLM YORUMU - SUYUN SESİ (SHAPE OF WATER)


Filmde dilsiz olan Eliza çalıştığı işyerinde yaşanan bir olay sonucu adım adım gerçek aşkı buluşu anlatılıyor. Gerçek bir başyapıt, bu filmi mutlaka izlemelisiniz. Guillermo del Toro tarafından yönetilen ve senaryosu del Toro ile birlikte Vanessa Taylor tarafından yazılan, 2017 çıkışlı Amerikan yapımı romantik, fantastik bir film. Ayrıca film 4 dalda Oscar almayı başarmış yoğun bir emek ve çaba sonucu ortaya çıktığı her halinden belli olan bir film.
Filmin müziklerinden de bahsetmek istiyorum. Filmin müziklerini Alexandre Desplat yapmış. Bunun dışında filmde geçen neredeyse tüm şarkılar çok hoştu. Özellikle You'll never know ve Summer place benim favorilerimden.
Ben bu filmi izlmeden tam bir gün önce Aleksandr Romanovic BELYAEV tarafından yazılan Su adamı adlı romanı okumuştum. Aslında tamamen aynı değiller ama hayal gücü işte ne yaparsın. Bu arada Su adamı tam bir baş yapıttır. Hala okumamış olanlara mutlaka öneririm kesinlikle okuyun.
Romantik, fantastik ve macera dolu bu filmi izlememek için hiçbir bahaneniz olamaz. Ön yargıları bir kenara bırakın ve izleyin. Bu aşk hikayesi sizi çok mutlu edecek. Şahsen ben filme ve Eliza karakterini oynayan Sally HAWKINS 'e Oscar'ı verdim. Şimdiden iyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder